جملات معنوی


خدایا!!من اگر بد کنم تو را بنده دیگر بسیار است تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟؟؟؟

- بارالها مرا این عزت بس که بنده تو باشم واین افتخار مرا بس که تو مولای منی تو چنانی که من دوست دارم پس مرا آنچنان قرار بده که خودت دوست داری .

 

- از خدا پرسیدم خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند خداوند فرمودند : هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرفهای او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن می گوید که انگار من خدای همه هستم الا او .

 

- برای رسیدن به خدا ، نه کتابی نیاز است و نه راهنمایی...فقط کافی است: شعاع مهربانیت را روز به روز بیشتر کنی ، آنقدر که روزی بتوانی همه را در آن جای دهی ، آن وقت تا خدا فاصله ای نیست...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد